maandag 26 juni 2017

Soms kun jer er een kusje op geven....
Soms heb je een EHBO-er nodig....
Echtpaar wandelt op het strand. Plotseling voelt de vrouw zich niet lekker. De pijn wordt erger en erger en ze besluiten naar het ziekenhuis te gaan. De EHBO arts onderzoekt de vrouw grondig. Als hij klaar is, neemt hij de man even apart en zegt: "Ik heb uw vrouw bekeken maar het bevalt me niks" Zegt die man: "Mij ook niet ... maar ze kookt heel lekker en is lief voor de kinderen!"
Een Hollander komt bij de EHBO-arts met een splinter in zijn tong.
"Hoe is dat gekomen?", vraagt de arts verbaasd.
"Ik had één druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel", verklaart de Hollander
 
Op de les EHBO zegt de instructeur: “Mannen, wie weet er hoe je een Duitser van de verdrinkingsdood moet redden?”
Niemand weet het antwoord.
Zegt de instructeur: “Houden zo!”

Elke keer als Jantje langs het ehbo kastje sluipt, vraagt moeder zich af waarom hij dat doet.
Dus vraagt moeder aan Jantje waarom hij dat doet en daarop antwoord Jantje: "Nou ik moet stil zijn, anders worden de slaappillen wakker