maandag 10 maart 2014

kappers moppen


I.v.m. alle verjaardagen en feestelijkheden van de komende weken; toch maar eens langs de kapper gaan!

Zit een man bij de kapper en luistert naar dat eeuwige geouwehoer van die man. De kapper vraagt: "Ga je nog met vakantie?" "Jazeker, ik ga naar Rome!" "Naar Rome? Wat ga je daar nou doen?" "Ik ga naar de Paus, op het plein kan je 'em zien." "Ach man, je ziet 'm nauwelijks, heel klein staat ie in dat venster. Schei toch uit, daar heb je niks aan." "Toch ga ik naar Rome.
Na drie weken komt de klant weer bij de kapper. "En?", vraagt de kapper, "de Paus gezien?" "Jazeker, hij kwam aan het venster en opeens wees hij naar me en wenkte me. Ik kon het niet geloven. Door die duizenden mensen schoof ik naar voren en vlak onder het raam riep de Paus naar beneden:
Och, och man, wat ben jij slecht geknipt!"

Man neemt plaats in de stoel van de kapper. "En, hoe wilt u geknipt worden?" Nou, links de haren over mijn oor laten en rechts ongeveer een centimeter boven het oor wegscheren. Verder moeten er bovenop willekeurig flinke happen worden weggeknipt. Alleen rechts uitdunnen, achter scheef wegknippen en als laatste een stukje uit mijn oor knippen. "Maar meneer, dat is toch geen porem en in het oor knippen doet pijn." "Weet ik, maar zo heb je mij de vorige keer ook geknipt."
 
Kapper: En jongeman, hoe wil je je haar geknipt hebben? Pietje: zoals pappa: met een gat in het midden
Komt een man bij de kapper, trekt zijn broek uit en gaat in de stoel zitten. Zegt de kapper: Wat doet u nou ?Zegt de man: Staat op de deur: "Zakkammen voor een Euro" !!

Kappershumor!
Probeer dit eens supersnel achter elkaar te zeggen: De knappe kapper knipt en kapt. Maar de knecht van de knappe kapper knipt en kapt knapper dan de knappe kapper knippen en kappen kan...