maandag 6 januari 2014

dieet moppen




Aan het begin van een nieuw jaar maken veel mensen goede voornemens. Hoog in de goede-voornemens- top 10- lijst is afvallen en meer bewegen!
De week maken we daar het weekthema van.... Misschien dat het een paar mensen help om door de zure appels heen te bijten, want tja..... die staan nu wel op het menu!
Een zwaarlijvige chauffeur rijd in zijn veel te zware vrachtwagencombinatie op de snelweg, en je raad het al, de chauffeur word meegenomen om zijn auto te laten wegen. Nadat de vrachtwagen gewogen is en te zwaar bevonden is, word er een proces-verbaal opgemaakt. En de bekende vraag van de agent is “Wist u dat u te zwaar was?”
“Ja,” zegt de chauffeur, “Dat heeft de dokter ook al eens tegen mij gezegd!”
Een paar komt een 3-sterren restaurant binnen. De ober vraagt wat ze willen drinken. Zegt de vrouw: “Voor mij roze champagne.” De ober vraagt: “En voor meneer?” Zegt de vrouw: “Een glas water.” De ober blijft discreet en brengt het gevraagde. Even later komt hij vragen of ze hun keuze hebben gemaakt. “Jazeker”, zegt de vrouw: “Als voorgerecht neem ik foie gras, dan een halve kreeft, dan canard l’orange en als nagerecht kaas en een aardbeien taartje. En om te drinken mag je me een halve fles Petrus van 1989 geven.” “En voor meneer?” vraagt de ober. Zegt de vrouw opnieuw: “Voor meneer enkele blaadjes sla als voorgerecht, dan gekookte wortelen en als nagerecht een ijsje op basis van rauwe worteltjes en om te drinken een glas groentesap.” De ober ietwat gegeneerd zegt: “Meneer is zeker op dieet?” Waarop de vrouw antwoordt: “Nee, maar zolang meneer overal gaat wippen als een konijn, zal meneer ook eten als een konijn.”
Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!
Ik was mijn haar namelijk met shampoo en tijdens het poelen loopt die shampoo langs mijn lichaam omlaag op zich niet zo erg… Maar op het etiket staat; GEEFT MEER VOLUME.

Ik zei laatst tegen een vrouw: “Zeg, wil jij nog afvallen?” “Ja, hoezo?” “Moet je meedoen met een miss-verkiezing, dan val je de eerste ronde al af!”
Viola Holt komt bij de dokter. “U wilt zeker weer afvallen?” vraagt de dokter. “Nee, dat is het niet,” zegt Viola, “ik wil mijn borsten laten vergroten. Maar ik wil geen siliconen, want daar hoor ik de laatste tijd zulke enge berichten over…” “Dan blijft er nog maar een methode over,” zegt de dokter, “en dat is, dat je iedere dag met een WC-papiertje tussen je borsten moet wrijven.” “Wat?” zegt Viola, “dat bestaat niet!” “Tuurlijk wel,” zegt de dokter, “dat is met je kont toch ook gelukt?”


 
 
                      why are you so fat